Počet výtisků s kampaní SIP
Kampaň vysvětlující služby Social Info Pointu se objevila ve více než půl milionu výtisků regionálních novin, které odebírá a čte cílová skupina. Na Brno dobrý.
Navrhnout kampaň pro lidi, kteří žijí v přebytku je poměrně snadné. Pozitivně oslovit lidi, kteří přišli o střechu nad hlavou, nedokáží vyjít s penězi nebo trpí vážnou duševní poruchou, to už je oříšek. Abychom si byli jistí, že správně chápeme pocity a potřeby cílové skupiny, rozhodli jsme vyrazit do ulic, chráněných dílen a dalších pomáhajících institucí.
Díky rozsáhlému průzkumu jsme dokázali přesněji popsat a určit, co je pro lidi v tíživé životní situaci důležité. Na základě našeho vhledu vznikl slogan „Zkuste SIP“, který je jednoduchý, přímočarý a srozumitelný. Současně dává cílovému příjemci jasně najevo, že Socio Info Point je tu pro něj v každé situaci a dokáže mu reálně pomoci.
Trefný a úderný claim sám o sobě nestačí. Abychom se ještě více přiblížili cílové skupině, vytvořili jsme reálné příběhy lidí, kteří se ocitli v nepříznivé situaci. Každý vizuál je doplněn o fotografii člověka a jeho osobní sdělení. Grafické zpracování využívá černou barvu, která vyobrazuje závažnost a tíhu životní situace, přechody do pozitivních barev naopak ukazují novou šanci a dodávají naději a odhodlání situaci řešit.
Posledním a dost možná nejdůležitějším krokem bylo doručit hlavní sdělení kampaně mezi lidi. Abychom maximálně zvýšili povědomí a informovanost o službách Social Info Pointu, využili jsme touch pointy, se kterými se cílová skupina pravidelně setkává. Kampaň pro SIP byla k vidění v regionálním tisku, na plachtách, bannerech a CLV po celém Brně, na plakátech a obrazovkách v šalinách i v online prostředí.
Kampaň „Zkuste SIP“ prostoupila celé Brno a takřka si jí nebylo možné nevšimnout.
Kampaň vysvětlující služby Social Info Pointu se objevila ve více než půl milionu výtisků regionálních novin, které odebírá a čte cílová skupina. Na Brno dobrý.
Každý měsíc trvání kampaně se spot na obrazovkách šalin přehrál více než milionkrát. Kampaň podpořilo také 42 CLV nosičů nacházejících se na nejfrekventovanějších místech v Brně.
Díky kampani „Zkuste SIP“ vzrostl zájem o služby Social Info Pointu o více než dvojnásobek. Pro lidi v obtížných životních situacích je možnost pomoci zase o kousek blíž.