Lidskost
a přirozenost
Ručně psané písmo vzbuzuje pocit sounáležitosti, představuje jednoho z nás. Zdá se, jako by texty v katalogu psal sám pádler, který si dělá vlastnoruční poznámky k jednotlivým modelům.
Na počátku naší spolupráce GUMOTEX právě dokončoval vývoj revoluční lodě THAYA. Tu potřeboval co možná nejlépe představit na Paddle Expo – největší pádlerské akci roku. Pochopili jsme,
že pokud tam máme zazářit,
musíme to vzít od začátku.
Jelikož se GUMOTEX dělí na několik divizí, bylo potřeba komunikaci „Boats and Outdoor“ odlišit nejen od konkurence, ale i od dalších výrobků společnosti. Dali jsme hlavy dohromady a vytvořili archetyp značky, hlavní slogan, stejně jako jednotící vizuální prvky celé komunikace.
Ručně psané písmo vzbuzuje pocit sounáležitosti, představuje jednoho z nás. Zdá se, jako by texty v katalogu psal sám pádler, který si dělá vlastnoruční poznámky k jednotlivým modelům.
Voda má mnoho tváří. Někdy je tichá a klidná, někdy divoká a nespoutaná. Propojení s přírodou je pro značku i s ohledem na ekologičnost výroby zcela klíčová. I proto proniká do každého vizuálu.
GUMOTEX nepotřebuje využívat v komunikaci „reklamštinu“, protože věří v kvalitu každého ze svých produktů. Raději mluví jasně, k věci a bez zbytečných příkras.
Tedy nejdříve do Norimberku,
který hostí Paddle Expo.
Právě tam jsme chtěli prezentovat hlavní benefity a revoluční technologii,
kterou loď THAYA disponuje.
Jak GUMOTEX, tak nový model lodi THAYA jsme chtěli prezentovat v plné parádě. Proto jsme se rozhodli pro pádlery přichystat co nejvíce autentický zážitek.
Vznikl stánek, kde se pádleři cítili jako doma, našli kousek přírody a zároveň poznali nejnovější technologické vychytávky od GUMOTEXu.
Nikdy to nechceme nechat jen tak plavat. Vytvořili jsme video, které návštěvníkům podrobně představuje benefity nové technologie a lodi THAYA. Souběžně s ním jsme zpracovali veletržní katalog, produktové listy, visačky a mnohé další.