Počet
výstupů
V každém čtvrtletí se objevilo o společnosti E.ON přes 150 zmínek v médiích.
Pojmy jako struktura cen energií, fotovoltaika nebo inteligentní řízení spotřeby nepatří zrovna mezi ta nejoblíbenější témata. V některých odvětvích zkrátka musíte v oblasti komunikace našlapovat velmi zlehka.
Naším společným cílem bylo představit E.ON jako odborníka v oboru a důvěryhodný zdroj informací. Přiblížit jej zákazníkům a tak trošku... „zlidštit“. I proto jsme se v komunikaci kromě nabídky kvalitních informací zaměřili i na nezávislé zpravodajství.
Nikdy nic nenecháváme náhodě.
Pro E.ON jsme zpracovali kompletní
materiály od tiskových zpráv přes
komentáře v médiích představování tipů a trendů až po komentáře odborníků. Zastřešujeme také kompletní komunikaci soutěže E.ON Energy Globe, ve které jsou každoročně oceňovány projekty a nápady šetřící přírodu a energie.
Již 5 let spravujeme mediální komunikaci a tvoříme pozitivní
obraz společnosti E.ON.
V každém čtvrtletí se objevilo o společnosti E.ON přes 150 zmínek v médiích.
Více než 90 % produktových zmínek bylo vnímáno čtenáři pozitivně.
Díky informačně vydatným snídaním se nám podařilo vybudovat skvělé vztahy s předními českými médii.