Značka
brand je základ.
- Komunikační strategie
- Obsahová strategie
- PR strategie
- Budování značky
- Interní marketing
- Analýzy projektů
V marketingu neexistují univerzální pravdy. Abychom dokázali vaší značce pomoci, musíme nejdříve pochopit byznys, ve kterém podnikáte. Budeme se ptát a sbírat informace. Od vás, vašich zaměstnanců i zákazníků.
Dobré nápady tvoříme jako tým. U každého zadání se scházíme v širším kruhu, který zahrnuje kreativce, tvůrce obsahu i odborníky na vztahy s veřejností. Výsledkem jsou nápady a strategie, které mají hlavu a patu.
Při spolupráci si zakládáme na upřímnosti. Vždy víte, co děláme, na koho se obrátit nebo kolik zaplatíte. Pravidelně se s vámi budeme potkávat
a diskutovat o přínosech spolupráce. Ze špatných výsledků se poučíme.
Za ty dobré nás pochválíte sami.