Klient: Statutární město Brno

Kampaň
pro lidi v nouzi

Vytvořili jsme kreativní komunikační strategii pro brněnský Socio Info Point (SIP), který pomáhá lidem v tíživých životních situacích.

 

Specifická
cílová skupina

Navrhnout kampaň pro lidi, kteří žijí v přebytku je poměrně snadné. Pozitivně oslovit lidi, kteří přišli o střechu nad hlavou, nedokáží vyjít s penězi nebo trpí vážnou duševní poruchou, to už je oříšek. Abychom si byli jistí, že správně chápeme pocity a potřeby cílové skupiny, rozhodli jsme vyrazit do ulic, chráněných dílen a dalších pomáhajících institucí.

 

Vytvoření
důvěryhodné
značky

Díky rozsáhlému průzkumu jsme dokázali přesněji popsat a určit, co je pro lidi v tíživé životní situaci důležité. Na základě našeho vhledu vznikl slogan „Zkuste SIP“, který je jednoduchý, přímočarý a srozumitelný. Současně dává cílovému příjemci jasně najevo, že Socio Info Point je tu pro něj v každé situaci a dokáže mu reálně pomoci.

 

Autentické příběhy

Trefný a úderný claim sám o sobě nestačí. Abychom se ještě více přiblížili cílové skupině, vytvořili jsme reálné příběhy lidí, kteří se ocitli v nepříznivé situaci. Každý vizuál je doplněn o fotografii člověka a jeho osobní sdělení. Grafické zpracování využívá černou barvu, která vyobrazuje závažnost a tíhu životní situace, přechody do pozitivních barev naopak ukazují novou šanci a dodávají naději a odhodlání situaci řešit.

     

Relevantní reklamní plochy

Posledním a dost možná nejdůležitějším krokem bylo doručit hlavní sdělení kampaně mezi lidi. Abychom maximálně zvýšili povědomí a informovanost o službách Social Info Pointu, využili jsme touch pointy, se kterými se cílová skupina pravidelně setkává. Kampaň pro SIP byla k vidění v regionálním tisku, na plachtách, bannerech a CLV po celém Brně, na plakátech a obrazovkách v šalinách i v online prostředí.

   

Dvojnásobný nárůst zájmu

Kampaň „Zkuste SIP“ prostoupila celé Brno a takřka si jí nebylo možné nevšimnout.

665 550

Počet výtisků s kampaní SIP

Kampaň vysvětlující služby Social Info Pointu se objevila ve více než půl milionu výtisků regionálních novin, které odebírá a čte cílová skupina. Na Brno dobrý.

jeden milion

Přehrání spotu v šalinách

Každý měsíc trvání kampaně se spot na obrazovkách šalin přehrál více než milionkrát. Kampaň podpořilo také 42 CLV nosičů nacházejících se na nejfrekventovanějších místech v Brně.

123 %

Zvýšení počtu dotazů

Díky kampani „Zkuste SIP“ vzrostl zájem o služby Social Info Pointu o více než dvojnásobek. Pro lidi v obtížných životních situacích je možnost pomoci zase o kousek blíž.

Máte zájem o podobné řešení?

Ozvěte se nám. Rádi pro vás přichystáme něco jedinečného.

Chci skvělé řešení!